22 Ocak 2012 Pazar

YENİ TEŞKİLATLARA TEBRİK

Ak Parti 4.Olağan İlçe Kongreleri yapılıyor.
Bir süreden beri Hatay'ın ilçelerinde de bu kongreler aynı hızla ve coşkuyla gerçekleştiriliyor.
Son olarak bu hafta sonu Hassa ve Kırıkhan ilçelerimizin de kongreleri gerçekleştirildi.
Bu kongrelerde Ak Parti ilçe teşkilatlarına seçilen yeni yönetim kurulu üyelerini tebrik ediyorum.
Ve tabii ki,her iki ilçede,geçen dönemde de hizmet yürüten ve yeniden seçilen ilçe başkanı arkadaşlarımı da tebrik ediyorum.
Bundan önce görev yapmış ama bu sefer yönetimde yer almayan arkadaşlarımın geçmişten bugüne olduğu gibi,bugünden sonra da büyük bir enerji ve inançla bu şerefli vazifede aynı inançla devam edeceklerine inanıyorum.
Bu vesileyle,bugüne kadar kongrelerini gerçekleştirmiş tüm ilçelerimizin yeni teşkilatlarına ve yeni başkanlarına bundan sonraki siyasi hayatlarında her zaman için samimi hizmet duygusundan kopmamaları düşüncesiyle başarı dileklerimi iletiyorum.
Abdulhadi Kahya

Hiç yorum yok: